eRO Playlist Guild
 
HomeHome  GalleryGallery  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 So uhm were short in attandance.

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
ExRedux
Orc Hero
Orc Hero
avatar

Posts : 170
Join date : 2010-04-14
Location : Your Heart.

PostSubject: Re: So uhm were short in attandance.   Mon Jul 12, 2010 3:23 pm

Im gonna try to be on the whole day, just incase i miss anyone. :D
Back to top Go down
Bishamon
Maya
Maya
avatar

Posts : 79
Join date : 2010-05-04

PostSubject: Re: So uhm were short in attandance.   Tue Jul 13, 2010 12:25 am

S h u u wrote:
The Lords wrote:
shuu i think we got many inactive guild members....coz im online most half of the day each day n i don see any of them( i mean the other guild mmbers ) online....

Your right we got so many inactive guild members now, i don't know what to do. Well now I'm trying to recruit some more. So far we got enough space, if we need more i'll expel few inactive later. And i'm kinda busy too, and can't play that much but i'm trying to be online as much as i can. I'm sorry it seems that the guild is becoming more and more inactive now :(

how ur quest to find some co-leaders going?
Back to top Go down
ExRedux
Orc Hero
Orc Hero
avatar

Posts : 170
Join date : 2010-04-14
Location : Your Heart.

PostSubject: Re: So uhm were short in attandance.   Tue Jul 13, 2010 4:33 am

My only request is to people who are leaving, please leave a proper goodbye. T_T
Back to top Go down
S h u u
Kafra
Kafra
avatar

Posts : 488
Join date : 2010-05-16
Location : Playlist (go 25)

PostSubject: Re: So uhm were short in attandance.   Tue Jul 13, 2010 8:23 am

@Bish - I'm still looking, currently no ones applying yet :( Sigh

@Ex - heh don't think they will ever do that, most of them aren't in the forums not like us. >_<


@All - Ah can't come online today were going to Regina and I'm here at my dad's place, was trying to get the pw for the internet last night but he said it's on the van. so yeah i never bother to get it last night. I'll be online later or so in game. See you guys later.

OH dang i miss my anime now lmao. >_>
Back to top Go down
ExRedux
Orc Hero
Orc Hero
avatar

Posts : 170
Join date : 2010-04-14
Location : Your Heart.

PostSubject: Re: So uhm were short in attandance.   Tue Jul 13, 2010 4:48 pm

Speaking of anime, High School of the Dead episode 2 was awesome last night. :3
Back to top Go down
Valkyrie V
Maya
Maya


Posts : 89
Join date : 2010-06-04

PostSubject: Re: So uhm were short in attandance.   Wed Jul 14, 2010 12:37 pm

Ah Dol wrote:
Valkyrie V wrote:
i do log in daily xD buut i'm now occupied with my new toy - PSP! Playing crisis core atm Laugh

omg i love that game for PSP. i love the little movie where the 3 were fight. omg that game is amazing

gawd the plot was awesome. i almost forgot that zack was supposed to die and when i came to realise that gawd i was so saddd :(

Yea the cutscenes were really really pretty. i'm watching advent children complete atm. apparently there are extra stuff in it
Back to top Go down
Ah Dol
Maya
Maya
avatar

Posts : 64
Join date : 2010-05-30
Age : 28
Location : Playlist Guild

PostSubject: Re: So uhm were short in attandance.   Wed Jul 14, 2010 5:05 pm

omg Zack was the man. he looked cool had a cool attitude i jus love Zack. the game is awesome and everyone who has a PSP should play it
Back to top Go down
Valkyrie V
Maya
Maya


Posts : 89
Join date : 2010-06-04

PostSubject: Re: So uhm were short in attandance.   Thu Jul 15, 2010 8:59 am

Ah Dol wrote:
omg Zack was the man. he looked cool had a cool attitude i jus love Zack. the game is awesome and everyone who has a PSP should play it

can't agree more! i'm having post crisis core blues atm! nuuuuuu
Back to top Go down
Ah Dol
Maya
Maya
avatar

Posts : 64
Join date : 2010-05-30
Age : 28
Location : Playlist Guild

PostSubject: Re: So uhm were short in attandance.   Fri Jul 16, 2010 9:00 pm

same i havent played the game since it came out. i think i am gonna go buy it again and play it again
Back to top Go down
luminaz
Maya
Maya
avatar

Posts : 91
Join date : 2010-06-04
Age : 30
Location : Philippiens

PostSubject: Re: So uhm were short in attandance.   Sat Jul 17, 2010 7:29 am

Lol lazy question but where is everyone?
Back to top Go down
Bishamon
Maya
Maya
avatar

Posts : 79
Join date : 2010-05-04

PostSubject: Re: So uhm were short in attandance.   Tue Jul 20, 2010 9:18 pm

luminaz wrote:
Lol lazy question but where is everyone?

in school
Back to top Go down
ExRedux
Orc Hero
Orc Hero
avatar

Posts : 170
Join date : 2010-04-14
Location : Your Heart.

PostSubject: Re: So uhm were short in attandance.   Mon Jul 26, 2010 2:47 am

Wow, forums completely died. O.o
Back to top Go down
Valkyrie V
Maya
Maya


Posts : 89
Join date : 2010-06-04

PostSubject: Re: So uhm were short in attandance.   Mon Jul 26, 2010 9:57 am

nuuuu cast ressurection someone
Back to top Go down
ExRedux
Orc Hero
Orc Hero
avatar

Posts : 170
Join date : 2010-04-14
Location : Your Heart.

PostSubject: Re: So uhm were short in attandance.   Mon Jul 26, 2010 8:46 pm

sosososososo boring. =_=
Back to top Go down
Ah Dol
Maya
Maya
avatar

Posts : 64
Join date : 2010-05-30
Age : 28
Location : Playlist Guild

PostSubject: Re: So uhm were short in attandance.   Sun Aug 01, 2010 1:22 pm

yea school is taking up everyones time. i was on for the last 2days. so what are the plans for the guild?? are we gonna keep it disband it?? whats next for Playlist???
Back to top Go down
ExRedux
Orc Hero
Orc Hero
avatar

Posts : 170
Join date : 2010-04-14
Location : Your Heart.

PostSubject: Re: So uhm were short in attandance.   Sun Aug 01, 2010 5:31 pm

Thats for Shuu to decide. (BTW, where are you? xD)
Back to top Go down
Ah Dol
Maya
Maya
avatar

Posts : 64
Join date : 2010-05-30
Age : 28
Location : Playlist Guild

PostSubject: Re: So uhm were short in attandance.   Sun Aug 01, 2010 9:24 pm

ExRedux wrote:
Thats for Shuu to decide. (BTW, where are you? xD)

is that where are you towards shuu or me??
Back to top Go down
ExRedux
Orc Hero
Orc Hero
avatar

Posts : 170
Join date : 2010-04-14
Location : Your Heart.

PostSubject: Re: So uhm were short in attandance.   Mon Aug 02, 2010 12:10 am

Shuu. xD
Back to top Go down
Valkyrie V
Maya
Maya


Posts : 89
Join date : 2010-06-04

PostSubject: Re: So uhm were short in attandance.   Mon Aug 02, 2010 9:04 am

Sigh
Back to top Go down
ExRedux
Orc Hero
Orc Hero
avatar

Posts : 170
Join date : 2010-04-14
Location : Your Heart.

PostSubject: Re: So uhm were short in attandance.   Mon Aug 02, 2010 10:58 pm

lol so whats the plan? Im guessing Shuu's incapacitated. xD
Back to top Go down
Ah Dol
Maya
Maya
avatar

Posts : 64
Join date : 2010-05-30
Age : 28
Location : Playlist Guild

PostSubject: Re: So uhm were short in attandance.   Tue Aug 03, 2010 2:58 pm

ExRedux wrote:
lol so whats the plan? Im guessing Shuu's incapacitated. xD

yea we need to come up with something. if the guild ends up disbanding i am gonna start my own social and MVP guild. any one who makes their own guild i would love to have an alliance with ur guild. Also some of the people who have been active said they r planning to leave guild since not alot or ne one is active ne more. so if were gonna do something we need to figure out wat its gonna be asap
Back to top Go down
S h u u
Kafra
Kafra
avatar

Posts : 488
Join date : 2010-05-16
Location : Playlist (go 25)

PostSubject: Re: So uhm were short in attandance.   Wed Aug 04, 2010 10:37 pm

Hay hay present lol. So sorry i know haven't been gone both game and forums now a days.
Sorry for being inactive, if anyone wants to be a new GM that are active in games please tell me so.
And you guys are free to do whatever you want, if you want to leave the guild that's fine cause i know only few are active and actually playing.
For me i wont leave the guild (i can't coz im currently the GM xD) tho i can't come online now, been busy gonna start working soon like this friday and
school is also coming up next month. Sigh


I MISS ALL OF YOU
Back to top Go down
Valkyrie V
Maya
Maya


Posts : 89
Join date : 2010-06-04

PostSubject: Re: So uhm were short in attandance.   Thu Aug 05, 2010 11:55 am

We miss you too. Anyways enjoy work and school. Godspeed shuu xD.
Back to top Go down
ExRedux
Orc Hero
Orc Hero
avatar

Posts : 170
Join date : 2010-04-14
Location : Your Heart.

PostSubject: Re: So uhm were short in attandance.   Wed Aug 11, 2010 11:19 pm

Does anyone still go on? xD
Back to top Go down
Valkyrie V
Maya
Maya


Posts : 89
Join date : 2010-06-04

PostSubject: Re: So uhm were short in attandance.   Thu Aug 12, 2010 4:33 am

mememe at SA times
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: So uhm were short in attandance.   

Back to top Go down
 
So uhm were short in attandance.
Back to top 
Page 2 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
 Similar topics
-
» ebay listing - blue beetle dc direct, DCUC short hair aquaman
» Stockfish 2.2 at short Time Control
» Reintroduce Yourself!
» Together or not at all ( a short fantage fanfic by me )
» Cuci motor kat kedai cuci keta ke atau cuci sendiri....

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Playlist :: Playlist General :: General Talk/Chat-
Jump to: